Malin igår <3 x)

Igår hade jag typ många saker att göra. Bland annat ringa ungdomsmottagningen, mejla folk, städa mitt rum, massa bildredigering m.m. Och jag fick inte internet innan jag städade rummet. Men jag orkade inte göra något alls och var typ dämpad/hade lite ångest så inget blev gjort. Ovanligt.
 
Sen räddade Malin mig. Ringde UM åt mig x) Sen när jag och david åkte till henne för att hämta mina grejer sen helgen så visade hon oss hur hon städat halva huset xD Och då påpekade jag att om hon vill kan hon fortsätta hemma hos mig. Vilket hon gjorde emot betalning. Lätt värt det. Malin är grym (A)
 
Mådde faktiskt helt okej på kvällen sen. Idag vaknade jag däremot klockan åtta för att jag var tvungen att spy :S Så jävla äckligt är det. Men har inte mått så illa sen dess, så jag hoppas det tänker gå över helt. Antagligen är det pga mina gamla p-piller som jag fått börja ta igen eftersom de nya inte funkar bra för mig och jag inte hunnit byta än.
 
Sitter och kollar OS-dressyren nu.
 
Förstår inte att Fuego inte fick högre poäng senast. Domarna gillar väl inte rasen eller så är jag blind, för jag tycker att den hästen är bra på typ allt? Hoppas de blivit smartare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0