Mitt liv sen i torsdags.

Jag har haft lite tjockisdagar x) tänkt tre dagar på raken att jag ska till gymmet, men så har jag kommit fram till att jag inte orkar xD
 
I torsdags blev jag meddragen av Alex till två stall. I stall ett red Alex på en lite mystisk ponny som kastar sig efter gräs och ibland tvärvägrar att gå fram^^ Jag fick rida en 21-årig B-ponny med artros som hette Patricia. Fd dressyrponny som inte kan gå på tygeln (känns som steg ett om man är dressyrponnny?) enligt ägaren. Jättesnäll mysig ponny, hon fick välja väg när vi inte visste var vi skulle ett par ggr eftersom hon hittar hem själv. Askul att sitta på så liten häst faktiskt (A)
Sen åkte vi till Lillhult och så fick jag rida en fjording som inte Alex ville sitta på. Unghäst som inte kan gå på volt... Och som springer iväg in i skogen om man är ouppmärksam (hände faktiskt bara en gång) xD Rätt mysig häst faktiskt, för att inte kunna något, men såg nog rätt hemskt ut x)
 
På fredagen var jag på middag hos David med mina föräldrar. Det var ganska trevligt. Sen hann jag nätt och jämnt in till Trädgårn med Alex, Emelie och halva klassen. Där var det kul x) Stod med ett rätt kul gäng och snacka himla länge, dansade lite grann (var astråkig musik :O ) blev utsatta för fransmän som stötte på oss och lite annat underligt. Gick hem när de stängde x) Dagen efter var första gången senaste året jag inte mått illa efter jag druckit. Woho.
 
Igår satt jag på mitt rum hela dagen... tyvärr helt sant. Städade lite också. Och såg på film med David på kvällen.
 
Idag har jag äntligen tagit mig till gymmet. Gick rätt bra måste jag säga. Idag gick det helt plötsligt att ta 2,5-5 kg MER än vänligt på mag-maskinen :O Helt sjukt. Upptäckte också att jag är svagare i ena sidan av ryggen än andra, så får köra dubbelt på ena sidan i fortsättningen eller nåt  och jämna ut det x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0