Tillbaka

Har haft typ massa saker hela tiden och helt ignorerat bloggen. (fascinerande att folk kollat in dagligen ändå :O trodde jag faktiskt inte)
 
Har varit i Vetlanda (och dött 107 ggr ungefär) och jag klarade mig. Blev en hel del bra bilder trots att vi var i ridhus hela tiden.
 
Bara för att jag hade massa som jag hunnit göra så komemr jag inte på vad det är nu. Jag har segat ganska mycket också iofs. Och redigerat/grejat med bilder. Och fotat ponnydressyr på Årekärrs ridklubb. Såg en av de läckraste ponnyerna i mitt liv där^^
 
Har faktiskt gymmat en del också. Lite duktigt.
 
 
 
 
Tre av bilderna från Morganrikset, HÄR hittar ni mer bilder om ni vill se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0