Simma simma simma

Simningen igår.
Malin: Vi simmar två kilometer.
Jag: Vi simmar en kilometer

Efter drygt 500 meter sa malin något som fick mig att tänka roligt och jag höll på att dö. Jag höll på att skratta sönder, svalde vatten, kunde inte andas och hängde i panik på linorna för att inte drunkna och hade grova hostattacker. Vi simmade till kanten till slut när jag kunde andas igen och tog paus. Efter en stund började vi simma igen men efter att jag höll på att dö konstant (det går inte att andas under vatten och man sjunker när man skrattar...) så gav vi upp och gick och bastade istället.
 
Sitter och nördar och kollar på OS-dressyren nu. Jag tycker det är idiotiskt att Totilas inte är med, vill se han trots fel ryttare liksom. Men finns flera andra intressanta också^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0