Träning och 2 kg tjockhet x)

Jag överlevde faktiskt gymmet idag. ENSAM. Gick till och med ganska bra. Man har ju gjort någonting rätt när benen skakar av att gå i trappor mer än en halvtimma efteråt xD Fast hamnade rätt högt upp i puls igen idag, lite störande att inte kunna köra över en viss nivå på crosstrainer till exempel utan att komma upp i 185-190 och känna hur hörseln försvinner och hela huvudet känns konstigt^^
 
Fast jag älskar att träna efter pulsen, för då blir det ju alltid lagom hårt efter hur kroppen mår för dagen. Fast jag snittar mellan 170-180 på både cross & löpband vilket kanske är lite onödigt mycket egentligen, men hinner ju inte bränna nånting om jag ska sikta in mig på lägre puls - är ju så jävla segt att köra länge och på lägre nivå istället x)
 
Nu hoppas jag david kommer hem inom en timma så jag kan köpa hårfärg och rädda mitt stackars hår sedan det blekts sönder i klor-poolerna på Kreta^^
 
Har för övrigt gått upp 2 kg på ett dygn sedan igår, fast jag ätit exakt lika mycket som vanligt. Vet fan inte ens hur det är fysiskt möjligt - jag har ju inte stoppat i mig 2 kg mat direkt xD Antar att det är för att jag ska ha mens snart, brukar alltid bli tjockare några dagar-en vecka då. Fast 2 kg på midnre än ett dygn känns lite overkill liksom xD
 
Från Barcelona^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0