JAG HAR HITTAT DEN!

.... BIKININ I MITT LIV
 
Dör inombords för jag trodde verkligen inte detta skulle ske. Beställde ju en bikini från Fokiwa.se, och av tre anledningar trodde jag inte den skulle passa (fast chansade ju ändå xD):
1. Jag har provat hur många bikinis som helst som inte suttit bra eller varit dåliga/fula, så jag brukar inte ens våga beställa saker jag inte kan prova i förväg.
2. Enligt hemsidan ska den fungera till kupa A-D och jag har typ D, så jag trodde den kunde vara för liten.
3. Modellerna är smala/små och bikinin fanns bara i one-size, och den satt ju bra på modellen så då är det ju mindre logiskt om den sitter bra på mig x)
 
Idag hämtade jag hem den från Ica-lyan, provade den OCH DEN SITTER BRA. Jag älskar den. Seriöst, har inte hittat en bikini jag gillar på nästan tre år och nu har jag hittat bikinin i mitt liv fast jag inte ens kunde prova den först. Det är sånt som bara inte inträffar, men det gjorde det ändå!
 
Dessutom täcker den mindre än min gamla, så den är ju bättre att sola med också :D
 
 
Seriöst jag dör här. KÄRLEK.
 
 
 
 
Och ja - jag har inte duschat senaste dygnet och mitt hår är en katastrof och så men det är ju bara att ignorera... EHE.


Kommentarer
wow

Damn, du är riktigt vacker! :)

Svar: Eh tack x)
Sara

2012-07-03 @ 23:37:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0