Fotografering och dött huvud^^

Idag har jag först varit på Tjörn och fotat ponnydressyr på Valsängs Ryttarförening, sedan varit i stallet och fotat Malin med Papaya (de har tre dagar kvar tillsammans nu...) och ridit Ninya. Och mitt huvud håller på att dö. Har haft konstant huvudvärk sedan i torsdags men ikväll är den grotesk faktiskt, känns som att huvut tänker gå sönder. Så jag orkar inte fixa bilderna från idag än, har bara gått igenom dom lite snabbt och vridit & raderat en del.

Min hårddisk är full nu dessutom. Måste skaffa en till så jag har plats med mer bilder...

Men ja. En attack med bilder och sånt kommer antagligen imorgon. Eventuellt på måndag, för jag kommer vara i stallet halva dagen och jobba med årsredovisning med företaget andra halvan.

Igår däremot lekte jag med kameran hemma:


Världens bästa hund (A)


Körsbärsträd på baksidan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0