HEHEHEHEHE

Började dagen med att smsa Alex och Becca för att se om dom var i skolan. Fick inget svar. Bestämde mig för att inte gå. Men fick svar tio minuter innan bussen gick så jag åkte ändå. Och gjorde ett gammalt prov från höstterminen som jag hann läsa på i tio minuter och kaaaanske fick godkänt på. Hoppas det. I så fall är jag 1-2 prov ifrån att få G på hela kursen, fast jag inte varit med typ x) Lite stolt iaf över att jag kom iväg öht.

OCH NU. Är det bara bra saker kvar ikväll (A) Först hem till Emelie och äta pizza, minifira födelsedag i efterhand, förfesta och sen försvinna till 50-dagars-festen. Hehehehehe<3 Ska bara lyckas äta, duscha och massa saker och så och hinna ta mig till Emelie på två timmar nu.


Halloween i höstas. Kommer inte ihåg så mycket men det var roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0