IDIOT-dag

Typ sämst dag. Jag har gjort TVÅ saker totalt idag. Varit 3 timmar på vårdcentralen pga världens segaste väntetid och därefter har jag städat i princip hela dagen för att mina föräldrar är idioter.

Skulle till vc för att mina mage dampar hela tiden och jag på det har haft humörsvängningar senaste veckorna, konstant xD Så jag tänkte prova byta p-piller ifall det kanske är biverkningar från dom. Till slut fick jag prata med en läkare. Han var också en idiot. För han ansåg att jag inte fick byta p-piller utan istället skulle vara helt utan p-piller i två månader och se om det gick över först.
Eh. vara beroende av kondomer i två månader? nej tack xD

Har läst en del och har inte hittat någonstans att det skulle vara problem att byta sort utan att pausa emellan. Så jag ska prata med min vanliga vc-människa och hoppas hon är smartare.

Städningen är idiotisk. Har svinont i huvudet. Min hjärna grejar inte riktigt att behöva tänka och göra saker konstant flera timmar. Låter handikappat men det är tyvärr så det är^^


Någon gammal bild från när jag ahde tråkigt med kameran hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0