Lördag del Två: Ninya

Red Ninya på eftermiddagen som vanligt. Inte vidare imponerande egentligen varken formmässigt eller sitsmässigt. Men vi gjorde däremot en lite revolution gällande halter, vilket vi varit värdelösa på i 4 år minst efersom en viss häst tycker det är världens tråkigaste sak. Så det var trevligt åtminstone.

Försökte räta ut henne i höger galopp också, vilket blev lite bättre än vanligt. Så det fanns väl två bra saker med passet x)

Här är en liten film









Efteråt kom jag och Malin fram till att vi kanske skulle släppa henne lös en stund. Hon stod och tiggde vid grinden om att få gå in, så jag tänkte att hon nog inte vill springa ändå. Men det hade hon inga problem med xD


<3 xD


Flygande tunna...^^




Malin som fotat när jag rider, jag som fotat när grisen är lös^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0