Lördagens ridning

Var väl inte i världens bästa skick för att rida sedan igår kanske x)

Men jag red Ninya idag. Tänkte rida med padd istället för sadel men det visade sig att Ninya hade en hyfsat pigg dag så jag bytte till sadel ändå (därav omatchningen med det rosa^^). Överlag så satt jag lite rakare än jag brukar, men mina händer är uta och flyger emellanåt och jag kände mig överlag ganska vinglig. Ninya däremot var på astrevligt humör <3

3 minuter från passet
(bjuder på skritt efter förvänd galopp - inte vackert xD)

V Galopp, svag öppna


Trav


H Galopp - Trav - Trav


Ninya är sådär lite halvförbannad på mig för att jag vill skritta...


Trav öppna


V Galopp


Trav


Trav - Trav - Trav


H Galopp


Trav


Sötmonstret<3


Givetvis Malin som haft makten över kameran^^


Kommentarer
Mikaela

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-26 @ 17:21:56
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0