Monstret igår

Åkte direkt till Annas efter att ha lekt med Alex igår, och red min gris.
Jag satt typ sämst i världen igår xD fast i filmen så rider jag nog lätt nästan hela tiden så man ser inte det värsta. Däremot var Malin ovanligt skilald med kameran och lyckades ta flera bra travbilder i rätt moment, vilket är ovanligt.

Den fula filmen

Såhär kan man sammanfatta en stor del av passet. Malin distraherade mig med sina råd så jag bröt ihop och... det gick inte jättebra. Var nog tre ggr jag låg på hästen och inte kom upp för att jag höll på att kvävas.



Bröt ihop när jag travade också. Det var inte bra. för jag skrattade så jag inte såg något. Det tog 50 meter att stanna hästen och det såg väldigt vackert ut.


Normal trav^^


Mer trav^^



Söthästen (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0