Ninya :D

Blåste som sjutton idag. Jag körde på rött. Blev en del hoppande som övergick till något dressyrliknande på slutet istället. Kändes som att jag satt ännu sämre än vanligt idag (fast det blev lite mindre dåligt mot slutet), men Ninya var skittrevlig idag och kändes riktigt fin på slutet. Och hoppandet gick bra med. För att vara vi. Hon busade bara lite grann ett par ggr.

Och himla härligt att kunna galoppera på långa tyglar utan att hon springer iväg från mig också. Hihi. Jag gillar hästen.

HÄR är filmen från idag

Hoppningen (A) (Ninya varierar mellan att hoppa ordentligt över eller ignorera och knappt lyfta på hovarna)


Min hopprädsla syns tydligt.




Och efter det fokuserade jag på dressyr istället. Hihi<3


Trav - Öppna - Avtravning - Avtravning


Öppna


Galopp


Eh ja. Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med, men roligt har jag tydligen.


Självklart Malin som fotat :D


Kommentarer
sara

Förlåt om jag påpekar det men jag skulle gärna se att du sänker dina händer lite och håller ihop dem mer, eftersom när hästen går såpass fint så skulle de se ännu bättre ut om du tänker på händerna :)

Du har en väldigt fin häst! :)

Kram

2012-04-01 @ 23:30:16
URL: http://sarahhzz.blogg.se/
Sara

Åh, jag vet x) Jag är expert på att ta ledande tygeltag och glömma flytta tillbaka handen exempelvis. Och i galopp har jag nästan alltid för höga händer (sitter i sedan hon hade en bock-period för typ ett år sedan)... Men jag ska verkligen försöka tänka på det^^

2012-04-01 @ 23:37:32
URL: http://fotomanniska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0