Nya P-piller

Eftersom min mage och humörsvängningar inte är vidare trevliga så har ju jag kommit fram till att jag borde prova byta p-piller ifall det beror på dom. Min tanke var att byta till Yasmin eftersom jag läst massa bra saker om de, men på ungdomsmottagningen så ville människan ge mig Zoely. De är nya (lanserades i december) och ska tydligen stämma väldigt bra överens med de kroppsegna hormonerna. Det låter ju bra i teorin i alla fall^^ Det dåliga är att de är så nya, dvs omöjligt att hitta andras erfarenheter av dom via google. Men man ska tydligen få väldigt kort alternativt ingen mens alls med Zoely, och det är ju ingen nackdel heller x)

Hon mätte mitt blodtryck också. Det tycker jag är intressant x) Hade faktiskt normalt den här gången, brukar ha rätt lågt oftast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0