Och...

...Jag har abstinens efter mitt monster. Ovanligt, men så är det^^ Nästa gång jag rider henne blir på clearrounden på lördag. Eftersom det enbart är hoppträningar på fredagen i stallet lär hon vila dagen innan. Bra tajming. verkligen. Jag kommer ju verkligen behöva lite extra energi om jag ska hoppa. Speciellt när jag startar bland de första och antagligen inte hinne rida fram jätteordentligt.

Har anmält mig till två starter på samma höjd för övrigt (20 cm såklart). Jag vet iofs inte om det är en fördel eller nackdel. Antingen hinner hon vänja sig och lugna ner sig lite till andra rundan, eller så blir hon mer laddad. Enligt tidigare erfarenheter är det senare kanske mer troligt. Men det blir väl bra träning (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0