Söndag (idag): Ninya

Idag var jag medtvingad på uteritt till Tulebo med Malin och Magda. Jag red utan sadel. Både jag och Magda var smått livrädda. Men vi överlevde allihopa.

När vi kom tillbaka red jag i paddocken en stund också. Ninya kändes allmänt väldigt mjuk och stabil (svårt att få bättre uppvärmning än massa skritt i terräng - både jag och Ninya var i bra skick xD). Fast först var hon tjurig och ville gå emot alla möjliga skänklar och ville varken riktigt fram eller bak eller något. Sen POFF blev hon helt plötsligt jättetrevlig. Var ashärligt, kändes typ klistrad på tygeln och hon lyssnade på allting. Formmässigt var det kanske inte det bästa vi gjort direkt, men grym känsla iaf och det är värt klart mer<3

Helt oklippt film på 3 minuter

Skritt (hon ser misshandlat undernärd ut här, men så är det inte^^)


Trav


Trav


H Galopp - Trav - V Galopp - Trav


Trav :D


Här har ju jag och min sists fallererat TOTALT, men hästen är ju <3


Malin som fotat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0