Stall och tjockhet

Jag var hemma från skolan idag efetrsom det var svenska nationella (muntligt).

Så jag har väl inte gjort så mycket idag xD Lagat mat till mig och fredrik. Och sett på Top model. Sen var jag duktig och cyklade till stallet för ridlektionen. Fick Felicia som är typ pålitligaste hästen i stallet som jag inte ridit på två år. Var väldigt trevligt att sitta på en riktigt stabil snäll häst faktiskt. Vi övade på en kadrilj som mina ridgrupp ska visa upp på öppet hus 20 maj, tycker jag kan få ha Felicia på kadriljen för hon är... påltilig helt enkelt. Och funkar i alla lägen. Bra för mig alltså x)

Nu sitter jag och äter otsbågar och dricker cola för att fylla på med energi efter att ha cyklat (A) colan är verkligen sjukt god ikväll. Kanske ska ta en till burk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0