Stallet 22/4 = idag

Körde på vitt idag, hihi (A) Fotade först Malin med Papaya, lite halvt flummridning där... Och sedan red jag. Kändes totalt sett rätt bra. Försökte träna på halter. Vilket inte är våran starka sida, speciellt inte enligt Ninya eftersom hon tycker det är idiotiskt tråkigt. Hoppar över att lägga upp bilderna från det här, för jag ser ut som någon djurplågare (Ninya sliter åt sig tyglarna så gott hon kan för att kunna gå iväg^^) xD Men galopperna mellan halterna var rätt coola faktiskt. Och överlag gick det mesta rätt bra. Min gris är bäst.

HÄR är en liten film

Och bilder såklart...

Uppvärmning, trav


Trav


Uppvärmning, H Galopp - Förvänd galopp - Förvänd galopp - Trav


Trav


Förvänd galopp


Trav


Trav


Avskrittning naken<3


Malin som fotat/filmat mig givetvis^^

Jag fotade Malin & några till också;


Filippa och Tammie, Tammie är liiiite framåt x)


Oskar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0