Stan med Sofia (& Ninyas man)

Förutom Ninya ikväll så har jag lekt med Sofia på stan idag. Vi var på omöjliga uppdrag: hitta klänningar till mig. Det tog typ en minut att hitta min balklänning :O 8D ! Tog däremot lång tid innan jag vågade prova den xD Men den var jättesnäll och så, så den är undanlagd nu så att mamma eller pappa kan åka dit och köpa den imorn. Sedan hittade vi inte så mkt mer. Men balklänningen var ju mest akut så det kändes bra iaf (A) En blå sak är det.


Tänkte visa Ninyas man-förvandlig också.

Före klippning


Efter klippning


Bilderna är lite orättvisa mot Ninya eftersom det är olika vinklar och HELT olika ljus. Hon såg faktiskt inte SÅ mycket ut som ett troll som det ser ut som på första bilden. Men det är helt klart bättre nu xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0