Stövlar och Sofia

Har ungefär två saker att göra idag. Det första är att sticka ner till Ica-lyan och hämta ut ett par ridstövlar som en snäll Bukefalos-medlem skickat till mig emot bara frakten. Mina shortchaps gick sönder för någon månad sen, så nu hoppas jag stövlarna passar. Annars får jag köpa nya shortchaps istället.

Sedan ska jag plocka med mig mina blå lamicellgrejer, hoppa på en buss och åka till Sofia. Och fota när hon rider Galizia :D Galizia är en skillad häst. Som faktiskt är släkt med Ninya^^ Fast de är inte så lika förutom energin xD Galizia både ser snygg ut och rör sig bra till skillnad från min gris. Blir roligt iaf^^


Bilden är från Midsommar. Alex är antagligen fotograf eftersom jag och Sofia inte är det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0