Tisdag.

Igår natt satt jag vaken och hade i princip ångest över att jag idag både skulle ha utvecklingssamtal, gymma & komma ihåg att packa med alla saker. Vilket inte är vidare mycket egentligen men igår så var det det för mig tydligen.
Men detta löste sig väldigt fint eftersom mentorn ringde mig på morgonen (vilket iofs fick mig att vilja döda henne och telefonen) och sa att hon råkat dubbelboka så vi fick flytta utvecklingssamtalet till onsdag istället. Vilket innebar att enbart två av dagens problematiska saker återstod OCH jag kunde sova lite längre <3 Världen är på min sida ibland.

Jag glömde vattenflaskan IGEN till gymmet. Och nu har jag årskort... xD Tanken är att jag och Malin ska köra varje tisdag. Vi var duktiga idag, fast inte jätteseriösa. Men det var bara trevligt. Malin är inte vig (...) och jag kan inte göra situps.

Och ikväll har jag fått håret färgat av Malin igen :D gått ovanligt länge sedan senaste gången så det behövdes verkligen. Sen har Malin missbrukat min dator medan jag spelat gameboy och David spelat på sin dator. Fin kväll.


(Väldigt) nyfärgat. Precis sköljt ur allt. Syns inte eftersom det är blött^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0