Träning och lite sådant.

Jag har idag ungefär ätit frukost, lekt med datorn/gameboy/tv & varit ivägtvingad på hundpromenad. Och sedan gymmat med Malin igen. Tycker det är EXTREMT segt att ta sig dit (det är jobbigt att gå, det vet väl alla?), men väl där är det fan rätt kul (A) Och trevligt att bada bastu. Även i mörker x) Upptäckte idag att man kan ställa in lutning på löpbanden, så vi gick i uppförsbacke idag. Och så vet jag numera att när jag kommer över 190 i puls så tynar min hörsel bort... xD

David verkar hålla på att bli sjuk, det är onödigt :O Han orkar ju inte göra saker då...

Jag har kompenserat dagens träning med två colaburkar också. Mycket viktigt. Det är tur att jag inte är grovt övervitkig eller något, för jag hade varit äcklad av mig själv men ändå varit för lat för att göra något åt det xD Inte för att jag tycker att överviktighet är äckligt, men jag vill inte vara det för det. Så jag avgudar att min kropp trots allt är rätt bra på att förbränna allt socker jag får i mig. Inte så att jag är nöjd direkt, men det hade kunnat vara mycket värre, så med tanke på hur jag lever så är det väl bra^^


Vecka gammal eller något sånt. Ränder är kärlek<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0