NINYA idag <3

BRA dag idag. Efter igår kanske det hade varit lite logiskt att träna på bommar/hoppa idag, för att typ försöka stämma av inför imorgon. Men ja. Jag bestämde att det viktigaste var att vi fick någon trevlig känsla och framför allt att Ninya skulle bli ordentlgit genomkörd så hon är så trevlig som det nu går att få henne imorgon.

Resultat: Ninya är söt i sin nya korta man nu när jag vant mig. Hon är asfin i lamicell-grejerna. Och idag gick det faktiskt väldigt bra för att vara jag. Är ju miljoner grejer som inte är så bra. Men jag satt stabilare och rakare än vanligt idag vilket ju är mitt största problem. Så det kändes faktiskt väldigt trevligt. Och Ninya var ashärlig<3

Film på mig och monstret (A)

Och en ganska massiv bildbomb från passet:

Trav


H Galopp


Trav - Trav - Trav - Trav


Lite sluta på medellinje^^


Trav


Skritt


Trav


Trav - V Galopp - Trav (lägre form) - Skrittvila


Galopp, här ser man även Ninyas köttbulle-form x)


Trav :D


Trav


Kollade hur det gick att styra på långa tyglar. Kunde faktiskt göra en åtta (ful iofs, men det var en åtta). Lite stolt x)


Malin som fotat/filmat :D


Kommentarer
frida

Snygg outfit!

2012-04-14 @ 22:24:19
URL: http://allround.devote.se/
Sara

Tack :D !

2012-04-15 @ 00:43:24
URL: http://fotomanniska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0