Torsdag - fredag^^

Bra dag idag igår. Lyckades ta mig till skolan, fylla på mitt matkort och äta Subway med Sofia och hinna i tid till lektionen. Där lyckades vi plugga med årsredovisningen av UF-grejen, vi kom faktiskt framåt, vilket är bra för att vara världens jobbigaste arbete typ. Och så var det roligt (A) vi hade monster.

Iaf så var jag duktig och cyklade till stallet sen. Det var asmysigt och regnade xD Fick rida Felicia igen efetrsom vi tränade på kadriljen som min grupp ska visa upp på Öppet hus 20:e maj. Gick faktiskt väldigt bra, Felicia gick bättre än förra gången och jag tappade inte bort mig en enda gång^^ Sen var det värsta härligt väder när jag cyklade hem också.

Jag har kommit på att det är roligt att räkna kalorier. Funderar faktiskt på om man inte orkar försöka gå ner något kilo till och med^^

Idag däremot har jag mått illa och haft ont i huvudet hela dagen :S Men var i skolan i alla fall och vi kollade på våra bakterieodlingar från förra veckan, asäcklgit x)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0