Ninya i fredags

Jag red Ninya förra fredagen hihihihihi<3

Hon var rätt spänd och det fanns fortfarande lite snö kvar på ridhustaket som rasade ner några gånger. Så var inte helt lätt att få en avslappnad häst, och vågade inte länga ut henne lika mycket som vanligt när jag travade av pga snön på taket. Hon for iväg 2-3 ggr men jag hade tur - det skedde på kortsida alla gångerna så det gick bra att bara styra in i en vägg och fortsätta sen xD

Liten film på mig och fina grisen
Sitter handikappat som vanligt större delen av tiden^^

Och såhär ser det ut när Ninya sköter uppvärmningen på egen hand (dvs när hon skrittar fram ensam runt spåret och man smackar en gång)






Som vanligt Malin som fotat och filmat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0