Bläsaker, fina människor och Ninya

Slavat med vedklyvning åt pappa = frysa ihjäl medan jag mådde illa och är förkyld. Väldigt mysigt. Och sen har jag städat och blivit rädd för en människa med fel språk på facebook.

MEN sen dök Sofia och Emelie upp hos mig och det är väl det enda trevliga idag. Det var väldigt trevligt. Tjockheter och perversa gosedjur och fina saker<3

Och imorgon (på morgonen...) så är det stallet och Ninya med Malin^^ Ingen aning om vad jag ska köra för matchning, men ska nog plåga mig själv utan stigbyglar eftersom jag sitter så handikappat xD


Denna bild är från 2008, första terminen jag hyrde Ninya. Tillsammans med Malin, på den tiden vågade jag inte ens sadla Ninya ensam xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0