Förlängd studietid :D

Fick äntligen svar från skolan idag. Mölndals kommun har godkänt min förlängda studietid nu! Så i höst blir det ett halvår till på Real och läsa upp så jag har grundläggande högskolebehörighet.
 
Inte för att jag är sugen på att plugga i höst direkt, men det känns ju asbra. Skulle bli så jävla mycket mer jobb & pengar om jag hade behövt läsa på komvux senare istället. Då är det betydligt lättare/smidigare/roligare att läsa det på real + att det kostar inget heller. Så det är ju asbra.
 
Har väl 12 ig:n att fixa. Iofs är det 1 eller två ämnen jag inte tänker läsa upp, men får nog med poäng om jag klarar övriga i alla fall. De lektioner jag ska gå blir antagligen med Martinas klass, trevligt om man känner någon åtminstone^^
 
Nåt från Barcelona^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0