Bilder och film från lördagen (Ninya)

Nu har jag hunnit städa och fixat hemsida till vår lilla kennel. Nästan alla villkor uppfyllda för att få halva resan till Kreta med Sofia och Emelie <3 betald.

Så nu har jag hunnit gå igenom bilderna från lördagen också^^
Ninya var grym som vanligt. Hon har varit skithärlig hela helgen. Och lördag var inget undantag^^ Martina red samtidigt och ockuperade mittvolten större delen av tiden, så jag ahde ltie svårt att inte rida in i henne XD men det funkade bra ändå. Lyckades genomföra mitt livs första medvetna galoppombyte på Ninya! :O Mitt första öht någonsin till och med. Det var lite coolt. Givetvis finns det inte på film eller bild ;)

FILM finns här


Trav :)


Galopp


Galopp - Trav - Skritt - Skritt barbacka


Galopp


Trav


Halt (hon har vacker svans<3)


Galopp


Skritt :D


Trav


Trav<3


Avskrittning^^


Första och enda gången jag travat barbacka på Ninya. Det fins med bilder bakifrån är att bara jag vet hur hon faktiskt går xD


Fina saken i hagen med en viss ny grimma som någon köpt till henne<3


Fotogenisk och så (a)


Malin som fotat som vanligt (förutom de två sista bilderna såkalrt)
Trackback
RSS 2.0