Bilderna från Barcelona

Så, igår och idag har jag hunnit gå igenom bilderna, så nu kommer en del av dom. Vi hade med två kameror, dels den tjocka underbara systemkameran, men också min lilla digitalkamera som jag fick i studentpresent. Jag har inte fotat alls med den lilla, utan den har pappa haft istället hela tiden när jag haft den bra kameran (A)

Först bilderna från minikameran.


Stranden (A)




Fotokrig^^


Jordekorrar till salu på vår gata <3



Och så har vi bilderna med kära tjockiskameran som jag lekt med hela resan (A)

Skateboardmänniska


FERRARI<3


Hemlös med hund. asgulligt.


Minitåg<3


Mur


Fontän/vattenfallsak


Jonglör i parken.


Barn med träd.


Smågatorna :D


Stranden


Träd underifrån


Papegojor i parken^^



Och så en bild med en avcker colaburk<3


Resten av bilderna jag tog finns på min hemsida, HÄR kan man se bilderna direkt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0