Helgens ridpass: Fredag

Red Ninya i fredags det första jag gjorde när jag kom hem från Kreta på kvällen (GRYM vecka för övrigt, kommer lite bilder senare någon gång).

Det regnade så det fick bli inne i ridhuset. Tänkte inte alls på hur jag satt när jag red, men vöerlag gick det bra och efter ca en halvtimme lossnade Ninya ordentligt och var skittrevlig att göra typ allt med. Försökte dock byta galopp en gång vilket inte alls gick nu när Malin för en gångs skull var beredd med kameran, såklart xD Men förvänd galopp funkade bra i båda varven (till och med ett helt varv i hennes sämre galopp) och hon var allmänt härligt<3

Trav






Trav - Galopp - Galopp


Förvänd galopp


Förvänd galopp


Galopp


Trav








Svag travökning (rider lätt)


Galopp


Trav


Duktig häst galopperar mig ur sadeln x)


Malin som fotat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0