LjusROSA tema på Ninya i fredags <3

I fredags körde jag på ljusrosa/vitt för första gången (A)

Och Ninya var skitbra^^ Hon har blivit piggare igen nu när det inte är så varmt och är asrolig att rida. Var rätt oseriös när jag värmde upp och flängde mest runt typ x) Vi hade framme en sockerbit som vi försökte komma över några ggr med. Ibland lyckades vi på första försöket, ibland på fjärde (alltså vi kom över alla ggr, men hamnade fel och bröt av typ hälften xD ). Är ju en fördel om åtminstone NÅGON i ekipaget kan hoppa och bedöma avstånd, men det kan ingen av oss.

Men sen gick den seriösare biten av passet rätt bra anser jag. Kändes iaf härligt och på slutet kändes Ninya ordentligt igenom och var liksidig (i början var hon himla springig i höger varv). Och ja... jag älskar grisen (A)


FILM finns HÄR^^

Mindre seriös uppvärmning^^




Skutt^^


Uppvärmning galopp


Galopp - Trav - Trav - Skutt


Trav^^


Halt x)


Trav




Här springer hon ifrån mig, men hon ser ju helt okej ut ändå ;)


Trav^^






Travdiagonal med försök till ökning x)


Trav :D


Galopp :D


Malin som fotat och filmet som vanligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0