Ninya på ängen <3

I lördags hade jag med pappa till stallet för att fota när jag red. Första gången någonsin någon som egentligen verkligen kan fota fotar mig när jag rider. Iofs har han i princip aldrig fotat hästar innan, men ändå.

Började i paddocken där jag mest krånglade runt på en stel och seg Ninya x) Kändes allmänt rätt dåligt men efter en halvtimma lossnade det åtminstone någorlunda och formen i traven gick åtminstone rätt bra, så vi gick till hagen vid stallet istället då.

Där tände Ninya till (spännande att rida på nya stället xD ), underlaget var ashärligt och det gick seriöst himla bra för att vara oss. Kändes som att jag mest satt och var asglad och styrde runt typ, och hon lyssnade värsta bra^^ Hur grymt som helst. Kändes bara allmänt skithärligt och det är liksom svårt att beskriva x)

Skritt


Trav








Galopp






Trav






Man ser verkligen hur jag lider däruppe<3


Galopp


<3




Trav




Galopp


Trav




Travar av


Grymma hästen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0