Dödhet

Jag har varit lite borta här känner jag. Har varit hemma större delen av veckan för att min mage har damp och jag mår illa. Eftersom min mage alltid blir värre när jag är "mycket" i skolan (senast det var såhär var i höstas då jag fortfarande var i skolan unegfär 3 dagar i veckan) eller i detta fall haft praktik tre veckor (och faktiskt varit där majoriteten av dagarna) så antar jag att det är stress på något sätt. Eller aa, det var det läkaren trodde i höstas när det var likadant. För vi tog prover på typ allt möjligt och allt såg normalt ut. Fast jag förstår inte varför det blir värre när jag anstränger mig fysiskt :S
Motion/rörelse är ju BRA för kroppen och det borde väl knappast kunna tolkas som stress tycker jag.

Men ja, jag ska nog attackera vårdcentralen igen snart. För det är jävligt segt det här.

Och imorgon ska jag åka hemifrån KLOCKAN FEM på morgonen för att ställa ut Maja i Malmö. Idiotiskt. Men men. Och sedan direkt till stallet och hoppa Ninya om Malin är där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0