Ninyaaaaa (A)

Hihihihi. Idag har jag ridit Ninya igen. I nya Lamicell-grejerna från Gbg hs (A)

I början kändes hon allmänt konstig/skum. Hon var liksom glad men var ojämn, snubblig och reagerade på saker som inte fanns. Så efter ett tag satt jag av, jag och Malin kände igenom ryggen (noll reaktion) och provade istället att longera henne. Det blev en massa bockande och springande i båda varven och när hon lugnat sig satt jag upp igen och då kändes hon normal igen. Så kort sagt hade hon väl helt enkelt en massa överskottsenergi som inte fick utlopp så hon var spänd istället.

Hon var i alla fall himla trevlig<3 Jag däremot kände mig allmänt borta/lite efterbliven och vet inte riktigt vad som hände med min ridning. Kanske för att jag är sjuk eller helt enkelt hade en dålig riddag eller både och.

Här är iaf en liten film på oss

Och en liten bild^^


Kommentarer
TheMatildaO

Din pålle passar riktigt bra i utrustningen :)

2012-03-05 @ 08:21:54
URL: http://thematildao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0