Ridvecka

För övrigt har detta varit en bra ridvecka bortsett från att det gick rätt dåligt med Ninya i söndags. Fick ju rida Sea Fire vilket kändes ashärligt. Och Livius har och känts rätt bra de ggr jag ridit honom. Och på lektionen i torsdags fick jag Jonathan som jag inte gillar för han känns obehaglig och jobbig att rida (växlar mellan att vara skänkeldöv och tygeldöv och är rätt stark utöver det också). I början gick det typ sämst xD men på slutet var han helt plötsligt i form :O Jämn kontakt, ärligt framåt, gick att reglera, var stabil i formen och bara llmänt värsta trevlig. Visste inte ens att han kunde kännas så, ännu mindre med mig liksom, och Anna var värsta glad på mig också x)

Och på det börja rida Ninya två ggr i veckan. Helt okej ridvecka faktiskt (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0