Rosa Ninya

Hoppade över benlindor idag och körde med vanliga skydd eftersom paddocken var i lind-ovänligt skick. Och Magda var i stallet så det blev en del bilder. Måste säga att hon är ganska skillad med kameran för att ha fotat så lite (Y)

Större delen av passet kändes inte vidare bra xD jag har typ en vinglig dag eller något, för sitsen var bläää nästan hela tiden och när jag provade utan stigbyglar en stund höll jag på att vingla av flera ggr så jag gav upp det XD Får träna utan stigbyglar någon bättre dag. MEN på slutet kändes det ganska trevligt stundvis. Dessutom blåste det massa och vi red även över en bom massa ggr, så omständigheterna var ju inte optimala heller. Möjligen inte bommens fel iofs. Och egentligen bara mitt fel. haha. men men.

Så här såg uppvärmningen ut korta bitar x)


Första bilden där man faktiskt ser nya tränset ordentligt <3


Galopp ur skritt


Trav och galopp^^


Jag gör alltid fina saker med ansiktet när jag koncentrerar mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0