Stallet idag :D

Dagens stall-rapport xD

Malin hoppade med Papaya och det gick allmänt bra. De hoppade 1 meter på slutet och det anser jag är väldigt skillat. Haha.

Jag red med min och Malins kära padd. Dvs så nära barbacka jag kommer när det gäller Ninya eftersom man dör av hennes ryggrad annars. Det gick väl fint faktiskt. Formen har väl varit betydligt bättre förut än idag, men det är ju inte så konstigt eftersom jag inte vill/vågar sätta något tryck i henne när jag inte har sadel. Hon var på astrevligt humör och var allmänt trevlig och lyssnade himla bra. På slutet kom Selma (ridlärarens/stallägarens hund) in i paddocken och sprang runt. Ninya reagerade inte först. Sedan dök Selma upp bakom och lät. Ninya blev halvt förbannad och kickade med bakbenen. Selma sprang iväg och kom tillbaka. Då kickar Ninya igen och träffar på nosen/huvudet...

Bitch-häst alltså. Men det gick bra med Selma iaf, blödde lite men i övrigt var det lugnt som tur var.

Här finns en hel minut att se av mig och Ninya x)

En av oss har ju tydligen roligt iaf^^




Vi "hoppade" också...


Och ja. Ibland tror jag min hjärna smyger iväg ut i skogen och lämnar mig ensam kvar på hästen.


Och här vi Malin med sin gris^^
Fler bilder på Malin (samt lite andra hästar) finns på www.fotomanniska.n.nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0