Stensjön med cykel och kamera

Tröttnade till slut på att känna mig hyperlat idag så jag tog min kära fula cykel och kamera till Stensjön och Gunnebo. Hade med mig båda objektiven och tänkte träna på att se fördelarna med det lilla objektivet och uppskatta detta. Så i början fotade jag med det lilla alltså. Fast sen sket jag i det och gick över till mitt tjocka älskade objektiv. Jag struntar i om det är opraktiskt och inte har någon ultimat brännvidd när man vill fota landskap eller liknande, känns så himla mycket bättre ändå (A)

Några av bilderna kör jag här, resten finns på www.Fotomänniska.n.nu

Närhetsbild på min cykel.


Träääääd


Min favorit tror jag. Den är så varm. Trots att det är vatten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0