Ninya i söndags utan sadel

Red Ninya i söndags också efter Öppet hus på ridskolan. Körde utan sadel och i taktiska kläder för att inte dö av överhettning x)

Tyckte överlag det inte gick vidare bra. Men nu i efterhand har jag sett att jag totalt sett satt rakare än vanligt, och det är ju alltid positivt eftersom det är det jag är sämst på. Alltid trevligt om något går åt rätt håll i alla fall xD Sen så går det ju typ aldrig lika bra utan sadel eftersom jag inte har någon balans så jag vågar inte rida på lika mycket eftersom jag vill överleva.

Film finns HÄR


Trav


V Galopp


Trav - H Galopp - Trav


Trav


Galopp. Jag håller på att flyga iväg och Ninya frustar så jag duschas i dregel...


Trav


Skritt


Vi x)


Trav


Trav


<3


Martina som har fotat, Malin som har filmat^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0