Ninya utan sadel i halv storm

I lördags red jag Ninya utan sadel. För att det är mysigt. Och nyttigt. Det var halv storm, därav flyger det sandmoln ibland på filmen xD

Det gick asbra i början, sedan blev jag longerad och då gick det sämre efteråt. Men vi återhämtade oss och vi hittade varandra igen på slutet av passet och då kändes det rätt trevligt :D Men överlag hade jag en vinglig dag. Gjorde ett dåligt converse-val eftersom det blåste in i skorna och ibland kittlade gjord-stropparna mig under foten :O

Lördagens film finns HÄR
Den består endast av två klipp, ett i mitten av passet och ett i slutet. Så även om det ser rätt dåligt ut så ser man ju iaf att det blir bättre x)

Skritt


Longering, galopp


Longering trav - Longering galopp - Trav - V Galopp


Trav


H Galopp


V Galopp - Trav - V Galopp - Trav


Trav


Trav <3


Travar av lite lägre^^


Malin som varit med kameran :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0